Handelsbetingelser

Generelle Oplysninger

CVR-nr.: 18642638
Adresse: Vestergårdsvej 4
7260 Sønder Omme
Telefonnummer: 75 34 25 96
E-mail: kontakt@nettomøbler.dk

Produktinformation

Hos Nettomøbler oplyses hvert enkelte produkts egenskaber. For yderligere spørgsmål eller information, kan vi kontaktes på kontakt@nettomøbler.dk

Priser

Alle priser på hjemmesiden, er gældende for det enkelte produkt. Priserne ændres hvis udsalg eller tilbud forekommer på hjemmesiden. Købet faktureres til prisen, der er oplyst på bestillingsdagen. Alle priser er vist inklusive moms, og der er derfor ingen ekstra gebyr.

Betaling

Hos Nettomøbler modtager vi følgende betalings muligheder: Dankort, Visa, Debit og MobilePay
Der tages ikke gebyr hos Nettomøbler og prisen er inklusive moms.
Nettomøbler.dk bruger godkendt betalingsserver, der krypterer dine kontooplysninger med SSL, så man ikke kan aflæse dine oplysninger.

Levering

Leveringstiden er angivet på hvert enkelt produkt og kan variere.

 

Ved valg af vores leveringsform bliver dine varer leveret til kantsten, og det er dit ansvar at få varen/varerne ind og sat op i din bolig. Vi leverer til fastlandet i Danmark og til bro faste øer. 

Du vil modtage en mail den dag, vi afsender din vare fra vores lager.

Alt afhængig af varetypen, vil der blive leveret på forskellige måder.

Hvis du ikke er hjemme, når varen forsøges leveret, leveres den til nærmeste pakkeshop, der har kapacitet af varen. I forbindelse med større varer som eksempelvis senge, sovesofaer og møbler, vil fragtmanden sørge for at kontakte dig senest 48 timer efter at ordren er landet hos dem. Fragtmanden henvender sig til dig, for at høre om hvilken dag det passer dig bedst at få varen leveret. Fragtmanden forpligtes ikke til at opgive et specifikt tidspunkt på dagen, men vil give et estimat. Udefrakommende faktorer som trafik, uheld eller anden form for forsinkelse vil skubbe leveringstidspunktet og dermed også estimatet.

Leveringsbetingelser

Fragtmanden leverer varen/varerne til kantsten på leveringsadressen. Det er som kunde, dit eget ansvar at oplyse den korrekte leveringsadresse.

Hvis der er valgt anden levering end kantsten levering, så varen skal sættes ind og eventuelt monteres, så leverer fragtmanden dine varer det sted på/ved leveringsadressen, som du har bestilt det til, hvis der er fri passage.
Bemærk dog, at vi ikke tilbyder op bæring, montering og bortskaffelse, hvis leveringsadressen befinder sig på en ikke-bro fast ø, ligeledes tilbyder vi kun kantstens levering på ikke brofaste øer.

Ændring af leveringstidspunkt/forgæves levering

Ændring eller annullering af leveringstidspunkt eller leveringsadresse skal ske senest 48 timer inden den aftalte leveringsdato. Sker det senere, skal det forventes, at leveringstiden forlænges.

Levering gælder kun en gang pr. bestilling, så hvis du ikke er hjemme til at tage imod din bestilling på aftalte tidspunkt, vil du blive opkrævet for levering anden gang.

Opbæring af varer

Du bedes inden levering sikre dig, at der er fri og uhindret adgang til den endelige placering af produktet i din bolig. Du skal sikre dig, at varen frit kan passere trappeopgange, døråbninger, entre og lignende. Du må gerne flytte genstande og møbler der kan være i vejen, eller forstyrre processen.

Hvis vi ikke kan levere varen af pladsmæssige hensyn, tilbageholder vi fragtgebyret, ligesom der opkræves fragtgebyr for ny levering. Annulleres købet, tilbageholdes fragtgebyret i det indbetalte beløb.

Det er dit ansvar som kunde at afdække gulvet, hvis det er nødvendigt. Dette skal ske inden chaufføren ankommer til din adresse.

Modtagelse af defekte varer

Såfremt emballagen er beskadiget ved dens levering eller har tegn på at være defekt, bedes der tages forbehold for skader inden fragtbrevet kvitteres. Hvis varen bliver kvitteret for modtagelse uden indsigelse, kan du som kunde ikke senere reklamere over transportskader på indholdet.

Beskadigelse af indbo/bolig ved levering

Såfremt der skulle ske skade på kundens bolig ved levering, skal dette noteres på fragtbrevet eller på følgesedlen. Skulle du først opdage skaden efter fragtmanden/fragtmændene har forladt din adresse, skal du kontakte os senest 24 timer efter, leveringen er sket. Ved henvendelsen bedes du oplyse dit ordrenummer og have dokumentation for skaden i form af billeder. Nettomøbler frabeder sig ansvar for skader på bolig, hvis ikke det anmeldes til Nettomøbler.dk inden for en rimelig og sandsynlig tidsperiode, efter leveringen er sket.

Returnering

Fortryder du købet i vores webshop, har du 14 dages fortrydelsesret. Du kan returnere varen i vores butik i Sdr. Omme, indenfor 14 dage. Vælger du at sende varen retur, afholder du selv omkostningerne hertil. Bemærk at varen skal være i original, ubrudt emballage ved returnering. Ønsker du at fortryde dit køb, skal du hurtigst muligt (helst samme dag) give besked på tlf. 75342596, og senest inden 14 dage. Der gives ikke penge retur for fragt.

BEMÆRK! Hvis du ikke er hjemme ved levering, eller af anden årsag ikke modtager dine varer ved levering, opkræves der et gebyr på 299,- svarende til returfragt.

BEMÆRK! Der er ikke fortrydelsesret på specialfremstillede varer (herunder møbler der fremstilles efter dine specifikke ønsker til farve, træsort osv.).

Varens stand ved returnering

Som kunde hæfter du kun for den eventuelle forringelse af din bestilte varers værdi. Hvis varen er blevet beskidt, og der ses tydelige tegn på slid, betragter vi den som brugt. Dette betyder at der vil forekomme en værdiforringelse og du vil derfor ikke modtage købsbeløbet ved tilbagebetaling. I sjældne tilfælde, kan varen være så forringet at den ingen værdi har, derfor vil intet af købsbeløbet refunderes. Det hele afhænger af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet ved returnering, skal vi modtage varen i ubrudt emballage.

Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, får du selvfølgelig det beløb du har betalt os, tilbage. I tilfælde af eventuel værdiforringelse, hæfter du for dette, dette fratrækkes det originale købsbeløb. Vi tilbagebetaler med samme betalingsmiddel, som der er benyttet ved handlen, medmindre andet bliver aftalt.

Vi tilbageholder tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.

Ønsker du at returnere en varer købt hos Nettomøbler.dk, bedes du kontakte os via e-mail adresse Kontakt@nettomøbler.dk Du bedes altid at have dokumentation for dit køb dette kan være en kvittering eller et ordrenummer. Du bedes ved medsende en kopi af din faktura, for varen du ønsker at returnere.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamation

Når du handler på Nettomøbler.dk, har du 2 års reklamationsret som købeloven forskriver Det betyder du kan få varen repareret skulle der være sket noget, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængig af situationen.

Reklamationen bør være berettiget, og at problemet eller manglen ikke er sket som følge af fejlagtigt brug af produktet, skadeforvoldende adfærd eller andre dårlige forhold for produktet

Du bedes reklamere indenfor rimelig tid. Reklamerer du inden for de første to måneder efter problemet er opstået, vil reklamationen være rettidig.

Persondatapolitik

For at handle hos os har vi brug for følgende: Navn, adresse, telefonnummer, så vi kan levere de bestilte produkter.

Personoplysninger opbevares i fem år, hvorefter de slettes. Som kunde har du altid ret til at kontakte os med indvendinger mod registreringen, eller få indsigt i hvilke oplysninger vi har om dig.

Klager

Hvis du vil klage over købet hos os, bedes du henvende dig på e-mail.
Skulle vi ikke kunne nå frem til en løsning, kan du sende en klage til:

Center for klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg

www.forbrug.dk

Børn og unge under 18 år

Du skal være fyldt 18 år for at foretage et køb her på Nettomøbler.dk Såfremt du er under 18 år, opfordre vi til samtykke fra dine forældre. En bestilling kan let annulleres af en forælder, hvis det skulle hende, at bestillingen er udført af et barn eller en person under 18 år.